Arsjavins 4-verkeri!!!!

Fy fan vilken match det blev igår!!! Herrejävlar! Liverpool vs Arsenal 4-4. Sjukt... Arsjavin gjorde 0-1, 2-2, 2-3 och 3-4. Helt otroligt att man kan förlora när man gör 4 mål.. Man gick från himmel till helvete, helvete till himmel. Men när domaren( Howard fuckning Webb) lade till 6 min på en halvlek och Liverpool kvitterar till 4-4 som inte innehöll skador, maskning inte eller andra saker som gör att man lägger till tid känns det bara som om att han ville att Liverpool skulle vinna... Mycket märkligt och jag hoppas han (Howard) blir kallad till förhör.



Denna målgest fick jag se igår 4 gånger!!!!!!

Har suttit på körskolan att par timmar idag. Har kommit en bra bit in i teorin igen. Fick tyvärr börja om eftersom jag inte varit så flitig på sistone. Men nu e jag taggad igen.

Imorgon ska jag oh Angelica jobba som servitör/servitris hos hennes morbror för han fyller 60 år. Så vi blir hämtade runt 9 imorgon för då ska vi hämta smörgåstårta, som gästerna ska kalasa på vid lunch tid. Senare på kvällen, typ halv 7, så får vi "ledigt" och ska få varmrätt och sitta illsammans med resten av gästerna!! Tjohoo



Det ska bli väldigt gott om inget annat!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0