Dagen efter...

Igår kväll var min mor & hennes kompis här. Det började ganska lugnt med en öl och lite foto visning. Bilder som vi tagit från Råå hamn med vår ny inköpta kamera. Efter det flyttade vi upp i vår ny inreda BAR. Sen e det lite av ett mörker som sänker sig över mig... Nej, jag bara skoja. Det gick ganska lugnt till. Vi spelade "Med Andra Ord" och drack drinkar och en och annan öl slank ner.  Vi 2 tiden så var det dags att för dem äldre att tassa hemåt.

Min älskade sambo ser ut 7 svåra år. Hon mår nämligen inte så speciellt bra efter går dagen... Inte så konstigt om man bara dricker groggar. MOHAHAHAHA

ps. jag och karin(mors kompis) vann tyvärr inte en enda runda, men vi hade mycket roligare än dem andra två. SÅ DET SÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0