Deklaration

Nu har jag suttit i ett par timmar och letat upp kvitton, köpebrev och massa andra viktiga papper som skall var till deklarationen. Allting är ifyllt till punkt och prickar. Har t.o.m varit på ERA´s kontor och stämt av med dem. Känns skönt att ha det avklarat. Har skjutit upp det varje dag nu i ca 1 vecka.. Men i dag var det dags.

Har klippt gräset och stor handlat idag på City Gross i hyllinge. Fantastisk många pensionärer som handlade idag. Man skulle nästan kunna tro det var barnbidrag och Ullared man hade åkt till. 

Har lite problem med mitt gräs. Det gulnar över stora ytor. Har vattnat en del men det har nog inte räckt. Hoppas på mycket regn inom en snar framtid. Vill at mitt gräs ska vara grönt!!! Men men, jag får vänta tills midsommar, då regnar det ju alltid.

Nu ska jag ut och grilla 3 oxbiffar. Det är det bästa jag vet, att grilla alltså.. Lägger nog upp någon bild senare på min grill och maten jag grillar.


Kommentarer
Postat av: Maria Boo.

kapten rödskägg, din grill är det finaste jag vet. :)

2009-04-27 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0