Förlorare igen

Det började bra när Walcott gjorde 1-0 ganska tidigt i matchen. Sen kom Chelsea tillbaka och gjorde 1-1 och 2-1. Båda pga försvaras tabbar.. Man borde veta att man inte kan slapna av i 2 sekunder när man möter lag som Chelsea. Det positiva i allt negativt är att nu har dem ytterligare en match att spela medans arsenal har en extra vilo vecka. Det är bra inför CL och den där 3:e platsen i ligan...  Come on you Gunners!!!!

Efter matchen så åkte jag till ett par kompisar, där Angelica redan var. Så vi drack lite öl och titta på You Tube klipp. Steven Lynch(tror jag han hette) & Rodney Carrington. Två kul killar som sjunger och spelar gitarr. Min favorit, Rodney Carringtons "SHOW THEM TO ME".

Idag ska jag äntligen få hem barken till min trädgård. Så nu blir det en stadig frukost och sen på med kläder för det ser ut att inte vara så varmt. Synd för igår var det kanon fint väder...

                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0