Förvirrad

Nu under eftermiddagen har jag och min sambo(angelica) varit ute och kört för vi skulle ha lite god mat till ikväll. Samt att vi skulle ha handlat täckbark till vår "nya" rabatt. Det blir aldrig som man tänk. Jag kom hem med en smörgåstårta och 10 Tuborg grön. Ingen täckbark, ingen direkt mat kasse med mat, som tex frukost eller ingredienser till olika middagar. För frukost har vi inte och ingenting till att laga någon middag av.. Men jag fick 10 öl och en smörgås tårta!!! Bättre än så bli det inte!!!

NU BLIR DET UPPLADDNING INFÖR DRABBNINGEN MELLAN ARSENAL CHELSEA FRÅN WEMBLEY!!!!!!
Min vän John( Kung Fu grisen) kommer hit och vi ska se den tillsammans. En så nervös att jag blir lite svettig i handflatan när jag tänker matchen... Jag är ett väldigt stort ARSENAL fan!! Har tom lagt till Arsenal i mitt namn... Sjukt, hehe. Nej, nu har jag inte tid med cyberspace på ett tag. Nu börjar Aston Villa West Ham på canal+.

ps. ska nog bli lite full idag med... NICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0