Godnatt

Borde gott och lagt mig för längsen, men det går ju så bra tv-serier "efter läggdags". Eller egentiligen inte. Jag har aldrig tyckt om att gå och lägga mig. Dock är det v'äldigt skönt att sova, men att det där steget att borsta tänderna och krypa ner och ligga vända sig hit och dit. Men nu e det dags iaf...

Möte på arbetsförmedlingen imorgonbitti kl 10:00. Blir säkert lika kul som vanligt. Har inte hört något från dem jobben jag sökt och lär väl inte göra det heller, Ytterligare ledighet väntar i så fall..

Ska få känna mig riktigt manlig imorgon i morfars koloni!!! SKA FÄLLA ETT TRÄD SOM MORFAR TYCKER ÄR FÖR STORT!!! Skydds- stövlar, -glasögon, -handskar och -hjälm!!!!! Tänkte lägga upp ett par bilder imorgon på hur det har sett ut.


     

GOD NATT!!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gå å lägg dig pajk!

2009-04-21 @ 00:38:14
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0