Hurtbulle nr.1

Vakna halv 9 imorse, men låg kvar ett litet tag till. Men var ändå på gymmet strax efter nio. Sprang i 25 min, dvs nästan 3 km. Efter det blev det cirkelträning och som avslutning ett par tunga mag övningar... Nu e jag helt slut.

Jag ska dock vidare nu till körskolan och plugga där ett par timmar, innan jag ska vidare och träffa en gammal kompis och titta på ett golv. Som jag förhoppningsvis ska hjälpa dem att lägga. Ska bli kul att se hur det ser ut.

Fick bakläxa på min deklaration av mäklarfirman... Jag hade råkat skriva -09 istället för -08. Plus att jag hade varit för noggrann med min specifickation. Lagom märkligt tyckte jag. Men men, dem har nog en hel del att göra så det var helt ok. Tog mig knappt 10 min att fixa det. Så ingen fara på taket där inte.

Nej, nu ska jag bege mig till körskolan innan frun min går i taket...

Simma lugnt, Larry!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0