Jobbig dag..

Idag har det inte varit någon speciellt bra dag... Vaknade runt 7 imorse och kände mig ganska välmående. Men efter ca 1 timme efter jag vaknat kom någon och pryla skiten ur mig, BAKSMÄLLAN!!! Trodde jag hade växt ifrån det, men så fel man kunde ha.. Frukost: nudlar Lunch: Spagetti köttfärssås Kvällsmat: Smörgåstårta och 2 alvedon. Ändå mår jag fortfarande inte 100%.

Har även varit på kalas hos min kusin (BELLA), hon fyllde 21 idag. Grattis Bella. Jag lova att vi skulle ut och ta en öl någon dag. För ídag passar vi även Lilla J. Lilla J är min systerdotter Jennifer. Hon fyller 1 om 3 veckor. Hon e super gullig och är mycket snäll att passa. Antingen sover hon eller så äter hon... hehe. Har precis natta henne och ska se någon film innan vi själva ska krypa till sängs.



JENNIFER 10 månader.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Min lilla tjej! =) Saknar henne redan!

2009-04-24 @ 23:53:37
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0