Nytt jobb på gång...

Har nu varit på arbetsförmedlingen och haft möte med min jobbcoach. Det gick väldigt bra. Vi har en bra kontakt och träffas ofta och mailar varandra ett par gånger i veckan.
Idag satt vi och gick igenom alla nyinkomna jobb på platsbanken. I början var det inte mycket som var intressant, men efter hand kom det mer och mer. Till slut kom jag hem med 8-10 olika jobb jag ska söka, allt från kiosk försäljare till säljare i AUSTRALIEN. Tänk att få ett sommarjobb att åka till Australien som säljare. Jag hade inte tackat nej till det jobbet i första taget. Tror dock inte man får se mycket av landet utan mest diverse kontor och hotell. Men va fan, vi pratar om AUSTRALIEN.

        

Det underbart fina operahuset i Sydney.

  

Snorkla i Det strora barriärrevet och kanske se en cyklande Känguru. Vem vet...

See you later, alligator!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0