Kalmar here we come!!!

Efter lunch så åker vi till Kamlar med Boo för att se på Hoffmaestro & Chraa på kåren. Såg dom förra året på helsingborgs festivalen. Har längtat som fan tills denna spelning!!!
Så det blir väl ett par birra poch lite festival mat, Älgkebab kanske?

Här har jag ett par film klipp om ni vill veta vad jag ska skaka mina till ikväll när ni sitter i soffan och kanske matar småbarn, ser en film som kanske inte var precis så bra som ni väntat er, zappar mellan alla era 73 olika tv kanaler och blir förbannad över att inte en enda kanal visar något bra och kanske t.o.m tröst äter en påsa ostbågar, vem vet...



HOFFMAESTRO & CHRAA "Chraa Indian" LIVE at Berns -08





HOFFMAESTRO & CHRAA "The Storm" LIVE at Berns-08




HOFFMAESTRO & CHRAA "Universe" LIVE at Berns -08



Imorgon förmiddag åker vi vidare till Borås och ska hälsa på en kusin till svärfar och äta kräftor och förhoppningsvis lite fisk som vi själva fångat. Sen blir det nog e sju dundrande fest hela natten nere vid sjön..
Mer om det på söndag kväll. Nu ska jag packa och öva sång texter...

Säger som Jerry Hoffmaestro: Orkar ni hårdare?



HOFFMAESTRO & CHRAA "Too hype for the radio (dig it)" LIVE at Berns -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0