Körkort = ny bil

Jag är nära att kunna få mitt körkort nu. Efter mycket om och men, blod, svett och tårar osv. Men jag har 2 hinder som kvarstår, uppskrivning och uppkörning...

Har man körkort behöver man också en bil. Jag har tittat på olika bilar i smyg. Har bara prata med A sporadiskt om att kanske skaffa en bil till som jag kan ha i jobbet eller nåt. Men nu har jag hittat ett par favorit bilar.

Jag har aldrig varit ett fan av Smart bilar. Dom känns inte direkt säkra när man ligger på motorvägen i 110 knyck och råkar krocka med en Audi Q7. Det blir nog då mos av både smart och person... Men här är ett par nya Smart modeler som kanske kan locka folk att tittat mer åt Smart hållet:

Så här ser dagens Smart ut. Inte mycket för världen det inte...



Smamborghini kanske?



Smaudi Q5. Min favorit. Varför inte skaffa en lagom SUV?



Gör som Zlatan, kör Smerrari!!!



Alltid varit en svag för en riktigt snygg Smorsche!!!



Undrar så vad priset ligger på dessa läckerbitar?!?!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag vill ha den sista bilen. Coool!

2009-08-22 @ 17:34:07
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0