Hungrig någon??

Jag har mått bättre, jag har även mått sämre..

Igår så hade vi vår middags träff med Johan & Annelie och Anni & Christer. Första paret är bekanta till Anni & Christer. Det andra paret är mina svärföräldrar. Vi träffas vart annan månad och äter och dricker väldigt gott.
Vi eller jag hjade en fantastisk kväll igår. A sover fortfarande... Så jag kan inte tala för henne. När all mat var upp drunken och groggen blev serverad, så kom vår dansbands samling fram och det blev kasedans som en avslutning... Det var riktigt kul att kasa runt på vårt golv med Lasse-Stefans i högtalarna.

Till förrätt åt vi smördegskex med prästost. Toppingen bestod av matjesill, gräddfil och gräslök samt kräftstjärtar, cerme fraiche och dill. Drinken till förrätten var Mojito.

Sen till varmrätt så hade vi grillade rotfrukter, potatismuffins, ryggbiff, kalkonfilé och bearnais- och tzatsikisås. Tilldetta drack vin Ramos(röttvin), Konigmosel(vittvin), Guld källan(öl) och helt vanligt krana vann.

Därefter belv det en Teds Amerikanska Äppelkaka med massor av vaniljsås!!! Och då menar jag massor. Det finns få saker som är så gott som vanijlsås...

Efter dessa måltider så kom groggen fram. Där efter så kommer jag inte ihåg jättemycket, men fan va trevligt jag hade det!!! Absolut den bästa träffen vi haft hittils.

Tack Annelie, Johan, Anni, Christer och A!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0