All work work

Tog en lång cykel tur imorse. Tänkte cykla runt i helsingborg och kolla upp vart man kan spela tennis på hyfsade banor. När jag var bakom MAXI på väg hem ringde min telefon. Det var en kille som undra om jag var sugen på ett jobb... Varför inte!! Jag har ju inte jobbat på ett tag nu ju. Så han undrade om jag kunde ta mig ner till planteringen. Det var där dom hade sin verkstad.

Sagt och gjort. Marsch ner till planteringen. Där ställde han några frågor och jag försökte svara så gott jag kunde utan att dra på, vilket är ganska lätt när man vill imponera. Och det gick så bra att jag fick jobbet. Så jag ska börja på måndag som praktikant i först 1 månad sen blir det förlängt 1 eller 2 månader till. Och är han nöjd med mig då så blir det anställning.

Mitt jobb blir en blandning mellan Jonnie och Mattias från Roomservice. Jag ska måla, bygga innerväggar, sätta kök, sätta kakel, lägga golv osv. Så ett allt i allo jobb som snickare. Ser verkligen fram emot detta. Att lära sig massa olika saker samt att få blir klar med min golv utbildning.

Är nog en av dem lyckligaste personerna i Helsingborg för tillfälligt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0