Cola gänget

Nyss hem kommen från en väldigt trevlig middag och efterfest i Ramlösa hos Åström & Tobbe. Jag har varit sjukt hurtig och duktig idag. Det är nämligen så att jag hoppade på min cykel och cyklade till Ramlösa och drack vatten hela kvällen och sen cyklade jag hem också. Känner att jag förtjänar en klapp på axeln av mig själv...

Maten får som vanligt "5 solar" hos Tobbe och Åström. Hon är en jävel på att grilla kotletter på sin blåa Weber. Till det var det nypotatis och salsa sås och barnasås. Vanlig grönsallad och bönsallad. Super gott!!!



Kvällens värd och grill maestro!!



Kvällens engelsman och hans blivande fru.



Kvällens virrpannor....



Kvällens trio. Dagens tema, blått.



Kvällens rödaste... och tillhör nykterhets kommiten(se nedan)



Kvällens nykterhets kommite.



Anna och grillen.



Kvällens stjärna "ekebo malin"!!!



Kvällens älskling!!!

-----------------------------------------------------------------------------------

Grattis Tobbe på födelsedagen!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag ser inte särskilt nykter ut på sista kortet. Tur att det blir Cambridge på måndag för helvete vad svullen jag ser ut.

2009-07-05 @ 10:31:16
URL: http://rivjarnets.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha vad jag skrattade när jag såg bildtexten du skrivit, ekebo malin,haha. Men det gick ju inte så bra med min övertalning. Men kanske ska börja redan nu med övertalningen inför nästa års ekebofestival :)

2009-07-05 @ 23:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0