Cykel tur till Ramlösa

Tobbe hade fyllt år så han bjöd på mat och dryck igår kväll. Väldigt god mat som vanligt!!! Jag fick ju själv äran att få medverka under förberedningen av maten.

♦Jag skar karrén, tobbe marinera.
♦Jag skrubba potatisen, tobbe koka dem.
♦Jag skar löken, tobbe gjorde bön sallad.
♦Jag skar tomaterna, Tobbe hackade löken.
♦Sen skar Tobbe själv upp salladen. Bra jobbat Tobbe!!

På grill partyt så var det hans äldre vänner och deras respektive, förutom jag och angelica, vi är ganska nya i denna krets, men annars var det bara gamla band medlemar också hans lille bror Andreas.

Jag var ju som sagt lite tidigare än A. Hon hade jobbat hela dagen så hon ville ha en powernapp innan. Vilket gjorde att A fick cykla själv HELA vägen till Ramlösa. För mig som är van bikare tar det ca 25 min.
A klarade det på under timmen!!! BRA KÄMPAT!!! 56 minuter och 4 sekunder.
Hon påstår också att hon stannat till hos min mor också...

Sen "lyckades" A "bara" köra vilse 3 gånger!!!
Jag är en mycket stolt trolovad just nu.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Det här är Tobbe. Inför tågkonduktörens kontroll av rätt biljett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0