Dålig tidsplan

A var ju som bekant på jobb möte och jag hade skaer att genomföra innan hon kom hem. Nu var det så att hon kom hem 1 timme tidigare än beräknat!!! Så jag har inte hunnit göra mina sysslor. Vem fel är det? Mitt eller hennes?

Jag tycker inte det är mitt iaf.

Nu ska vi köra ut på en Minigolfs äventyr road trip. Vi ska till Torekovs äventyrs golf sen vidare till Mölles äventyrs golf och äta och sen blir det nog att vi avslutar vår runda på Råbocka äventyrs golf och en jätte glass, hehe.



Detta är Göteborgs äventyrs golf. Den bästa jag spelat!!!



Känns som att gå på en riktigt golfbana fast i miniatyr...

Kolla själv in göteborgs äventyrs golf

Lycka till!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0