Finsk film borde utrotas...

Torsdagar... A jobbar kväll och jag kollar på "2 1/2 män". Sen jag kom hem från från Väla med Tobbe så har det inte hänt så mycket. Rättare sagt, det har varit skit tråkigt!!!

Jag har sett en FINSK långfilm!!!

Det fanns absolut inget att se på tv. Jag har spelat in "Unga mödrar" till A. Ett program om unga tjejer som ligger runt och blir  gravida... Också så får man se hur dom lider för dom har inga pengar, kan inte gå ut och festa längre osv. Tänk på det innan ni delar på benen!!!

Hungrig är jag också!!! Tror att jag är lite grinig pga det. Jag har sett ett bra program idag, "Halv åtta hos mig". Riktigt kul matlagnings program på tv4.

Nu kommer min älskling hem. Ska möta henne vid dörren.

Sov gott gott folk!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

"Också så får man se hur dom lider för dom har inga pengar, kan inte gå ut och festa längre osv. Tänk på det innan ni delar på benen!!!"



Ted då... jag vet inte vad jag ska säga... :/

2009-07-18 @ 20:46:13
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0