i väntan på nästa os- tornardo, en tittar storm.

Jag sitter och väntar på min mor ska komma hit. Vi ska nämligen handla till kalaset imorgon. Sitter och lyssnar på The Gaslight Anthem. Ett helt OK rockband. Såg en bild på dem från Roskilde på Atfonbladet precis, så jag fick ju kolla upp dem. Det kan nog bli en trevlig höst fluga dessa killar.

Roskilde, där hade jag velat vara i år. Det var som sagt ett par år sen jag var på plats. Sista jag var där var det 2002 med Joppe, hans tjej Emma och en arbetskamrat till Joppe, Tobias. Ett riktigt bra Roskilde år. Många bra band som man fick syna och många kalla öl som åkte ner i magen!!! mmm

Dem har haft lite bättre tur med vädret iår än förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0