Jättekalas

I poolen idag var det bara 29 grader. Nu drar det mot hösten känns det som. För igår och dagen innan dess var det runt 30-32 grader. Men det svalka iaf. Det har det inte gjort innan...

Har målat mina utemöbler vita idag. Ska måla dem en gång till, men det får bli på måndag. Vi ska ju ha kalas imorgon för min mor. Mamma Lena fyller hela 49 jordsnurr!!! Grattis i förskott!!! Också ska vi fira mig, min syster och hennes sambo Toffe, och Anita( min moster). Så det blir ett kalas med många " jag må han/hon leva". Undrar vad grannarna kommer att tänka när vi reser oss upp och sjunger samma sång för 4:de gången.

Det kommer att bjudas på Pasta/köttbulls sallad, tzatziki, rosen bullar(tror jag det hette). Också öl och saft, vatten till dom som vill ha det. Själv kör jag nog på vatten. Igår drack jag ingen öl, varken till maten eller när vi badade. Idag ska jag heller inte dricka någonting.

A ska bli hämtad kl 15 av en kompis sen ska dem laga maten tills ikväll. Och jag ska cykla till Ramlösa och äta middag sen bli det nog att jag cyklar hem igen något senare. VI får se hur jag tar mig hem. Bli A dunder full och vill hem tidigt, så åker jag med taxin. Annars bli det en cykel tur hem också...

Hoppas hon bli jätte fullt tidigt och vill hem....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0