Parasoll eller Iphåne

Idag har det varit så jävla varmt, så vi gjorde som väldigt många andra Helsingborgare, åkte till VÄLA & IKEA. På Ikea skulle vi titta efter parasoll. Dom var slut sålda för säsongen och Ikea kommer inte att ta in fler...

Hur fan kan man inte ta in fler? Sommaren har precis börjat och dem tar inte in fler...

Jag tycker det är väldigt konstigt, men sammtidigt, Julmarknaden är ju snart här på Ikea. Så ska du ha julpynt så skynda dig till Ikea, dem tar snart slut!!!

GOD JUL!!!!

                                                    ELLER

Iphåne
är på tapeten igen. 3 släpper Iphone den 31/7. Mitt abonnemang går ut den 15 september och jag ska ha en Iphåne den 31/7. För mig kostar det inte mer i månaden, möjligtvis blir det billigare eftersom jag ibland surfar på min mobbe nu och det är DYRT!!! Sen har vi A, hennes abonnemang går ut den 21 Juni 2010. Vi trodde den 21 Mars men så var inte fallet.

Nu är frågan: Behöver vi ett parasoll(ca1000kr) eller A kan köpa ut sitt abonnemang(ca2200kr) och ta Iphåne samtidigt som mig. Enligt Ikea så är sommaren ju redan slut och då behöver vi heller inte ett parasoll. Eller ska hon vänta tills den 31 Januari och bara förnya sitt abonnemang och ta en Iphåne då istället, utan extra kostnad. 
Det var A som övertygade mig om att skaffa Iphåne och nu sitter hon själv i klistret...

What to do, what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0