Sista lediga dagen...

Detta är min sista lediga dag innan plikten kallar igen. Jag har varit arbetslös sedan den 9 Januari. Det har varit ett väldigt tuff år, för både mig och A. Hon fick ju också lämna sitt jobb, fast i Maj. Och sedan 2 veckor tillbaka har hon jobbat på Ecophon i Hyllinge. Så A fick inte njuta av " ledigheten" så länge. Men vi fick 3 underbara veckor med kanon väder och pool badande. Det är dock inte lika varmt i poolen nu som för 3 veckor sen. Då låg det på runt 29-32 grader, nu ca 20-26 grader. Det är väldigt stor skillnad...

Idag har vi en hel del på vår agenda eftersom det är sista lediga dagen. Vi ska först och främst fixa lite pappers arbete med mitt nya jobb. Sen ska vi till Höganäs, där öppnar idag en Sport-Outlet kl.10, som vi tänkte besöka. Jag ska ju börja spela tennis med Tobbe så jag kanske skulle behöva lite tennis kläder... wink wink.

Kanske en cykel tur till stranden... A vet däremot inget om det. Får se vad hon säger. Annars blir det en tur någonstans där vi kan gå lös med kameran. Det var längesen vi gjorde det. Behöver nog friska upp mitt minne från kursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0