Slut på sommarlovet

A ligger just nu och sover. Man kan höra henne snarka lite då och då, zzzzzzzzzzzz. Hon var tvungen att gå och lägga sig tidigt ikväll eftersom hon har ett jobb att sköta från och med imorgon, iaf 2 månader fram över. Hon har fått sommar jobb på Ecophon i Hyllinge. Ett fabriksjobb där dom gör isolering. Kanske inte världens bästa jobb, men det är ett jobb.

Själv har jag lite att fixa innan jag kan ta ett jobb. Jag håller på med mitt körkort, på riktigt denna gången!!! Låter kanske ganska stroppigt mot A, men vi har pratat om det och det är ok.
Jag tycker att A är super duktigt som tar "skit jobb".

Jag älskar dig super mycket och kommer alltid att göra det!!!

Sov gott och kör försiktigt!!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

Älskar dig med. Du är det underbaraste jag vet. Lycka till med körkortet idag. Så ses vi snart. Tiden kommer säkert flyga iväg. =)

Kramar

2009-07-06 @ 05:16:08
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0