Var är Dogge "Cykel på köpet"?

Jag behöver en ny cykel och det är ganska omedelbart. Mitt bakdäck sprängs nog nästa gång jag pumpar det, är jag rädd för. Det är bara växel 2 & 3 som fungerar. Kedjan är helt sönder rostad och kedjeskyddet saknas. Sadlen är sönder skuren av en människa som antagligen är bitter på samhället eller så han/hon jävligt dum i huvudet. Stödet måste man använda våld för att få upp, ner går hur bra som helst. Se själva

Elegance Viking



Va, vilken skönthet!!! Den är 14 år gammal och kostade min mor 1200kr.
Ett väldigt bra köp. Har nog rullat ett par hundra mil sen jag fick det.



Så här ser den ut idag. Växelhuset är helt sönder rostat. Kedjan är söder rostad.



Drevet är sönder rostat. Kedjan, ja ni ser själva.



Hand broms och ringklocka? Sönder rostat...



Frambromsen. Den sitter fast av allt rost..



Vad är sönder rostat? Bakhjulet



Kolla in mitt bakdäck. Ett dyrt Michelin däck. Det kostad mig ca 200kr bara däcket.
Ser nu att det t.o.m är rost på däcket...

Tror ni detta hjälper mig att få hämta ut en ny cykel för A?
Vi får väl se...

Hjälp mig att övertala A genom att skriva en kommentar om att
jag behöver en ny cykel!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hmmm får väl tänka på det.

2009-07-06 @ 15:28:06
URL: http://rivjarnets.blogg.se/
Postat av: Hanna

http://lifeofhannii.blogg.se/2009/july/hjalpa.html#comment

2009-07-06 @ 17:33:08
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0