Grattis på födelsedagen Ted!!!

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det Teds födelsedag. Japp, idag fylller jag 28 år. Jag har nästan hela mitt liv tänkt att när man är 28 så man klar med velandet om vad man ska jobba med, träffat en framtida fru, planera barn, köpt hus och framför allt tagit körkort. Man ska vara klar med alla såna svåra beslut och nu kunna riktigt njuta av livet på ett mer vuxet och ledigt sätt.

Jag är arbetslös, körkortslös, frulös(är iofs förlovad), inga barn eller några planer på när var eller hur dem ska entra denna jord. Huset står pall, det har jag köpt. Vi äger också en Volvo.

Men jag har även tagit ett annat steg rätt in i vuxen världen idag. Jag valt bort en middag och öl i Helsingör för en super fin klocka. Jag har aldrig ägt en dyr klockka innan, men nu gör jag det. En FESTINA CRONOGRAPH.



Så här ser min klocka ut, inte riktigt lika stor men nästan...

Angelica har även förstorat upp 2 foton som jag tagit i Råå hamn och ett restaurang besök ikväll innan vi ska vidare på U-21 matchen på Olympia, Serbien - Italien kl. 20:45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0