Körskola vs A-kassa

Jag ska gå en intensiv körning på körskolan om ca 2 veckor och plugga teori undertiden på kvällarna på skolan. Finns inte plats just nu för mig på dagarna då alla datorerna är upptagna. Så det får bli på kvällarna mellan 16-18. Helt ok för min del, då är det svalare i lokalen. Det var ohyggligt varmt där nere idag!!

Så var man ärlig mot Arbetsförmedlingen och A-kassa att man ska gå en intensiv utbildning för man ska kunna få ett jobb, vad händer då, jo, DEM DRAR IN MIN ERSÄTTNING!!!!!!! Hur jävla sjukt är inte det?!?! Vad fan är det för fel på Sverige idag? En veckas utbildling kan leda till jobb också får man ingen ersättning undertiden..

Fan, vi måste ta tag i detta nästa val och se till att rätt folk kommer till makten och inte dessa jävla rika stropar som bara tänker på sitt eget bästa och på Sverige kortsiktigt utan att man kan se det långsiktigt.

MER JOBB OCH UTBILDNING TILL FOLKET!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0