Syster dotter på besök

Min syster ringde och frågade om hon fick titta förbi med Lilla J och ta en fika, Klart ni ska komma förbi. A hade kört ner min mor till benknäckaren strax efter lunch. Och dem var tilbaka runt ett tiden igen och då hade jag värmt upp gårdagens köttfärs limpa. Succé!!

Jag hade tidigare på dagen köpt en minipool till Lilla J som hon skulle doppa sig i ner det blev för varmt, succé!! Hon badade för glatta livet. Det var ju klart lite kallt i början, men vi vuxna är lika fega med att bada...



Först var vi tvunga att gråta lite vid middags bordet.



Sen är vi på humör igen...



PLASK PLASK PLASK



Vatten i ansiktet är inget kul...



Man over bord...



Dags för fika, gräddbulle med gräs...



Ser inge gott ut, eller vad säger du lilla j?



Här står en riktigt badkruka!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja, jag är en badkruka. Jag erkänner. Tror dock att jag hade haft svårigheter att få plats i poolen. Älskar dig. PUSSSSSSS

2009-06-25 @ 17:35:12
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0