1 års kalas, Finito

2 hektiska dagar med tältbygge, trädgårds arbete, matlagning, kakbakning, dukning osv osv är äntligen till sin ända. Det har varit jättekul med kalas och present utdelning, men ingen kan inte säga att det är alltid skönt när det är över. Just nu så lagar jag pyttipanna till Angelica och till mig själv så gör jag korv & bröd. Det känns som om det är lyxmat för tillfälligt. Varför vet jag inte riktigt, mend det bara känns så...

Imorgon är det matcherna i matcherna. Arsenal vs Chelsea och Man Utd vs Man City. Vilka matcher!!!! Puh, man blir helt anfådd av bara tanken. Och mat till det blir öl marinerad fläskfilé med potatisgratäng och grönsallad. Det ska bli riktigt gott. Har aldrig marinerat i öl innan, men det ska visst vara jätte gott. Vi får helt enkelt se det imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0