Drömmen

Drömde att Arsene Wenger inte fick köpa nya spelare till sitt Arsenal utan fick leta spelare på gatan, typ en uttagning av korpen spelare. Givetvis fick jag ju ställa upp. Och inte helt oväntat kom jag med. Först som mittlås i första matchen. Därefter blev jag uppflyttad till högerytter efter att Toure kom tillbaka och Walcott blivit skadad igen, axeln. Där gjorde jag succé!!! 1 mål och en målgivande pass. Tyvärr blev min kompis Cesc Fabregas utvisad och så arg att han ville bryta sitt kontrakt på studs. Men som tur var lyckades jag att övertala honom att stanna. Snacka om att Wenger har fingertopp känsla när han värva mig!!!!


 
                                         
           

          Denna dröm kommer jag nog att må på ganska länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0