Full fart och lite till

Passade Wilma & Alice igår kväll. Det gick som en dans. Hade inte trott något annat heller. Dem är så roliga dem två. Mycket hys och bus för sig hela tiden.

Idag ska jag till Landskrona för att träffa en kille om ett jobb, Multigolv i Skåne. Dom håller inte på med vanliga golv som jag syslat med innan utan, EPOXIGOLV. Det är ett golv som man lägger i fabriker och lager som ska hålla mycket längre och bättre än t.ex plast mattor osv. Har aldrig kommit i kontakt med det, men första gången för allt...

Så nu blir det duschen och sen iväg med tåget i Landskrona. Men först ska jag gaska upp min sambo så hon kan köra mig till Landskrona.



PIGG OCH SÖNDERBRÄND!!!


På med aftersol och gräddfil, sen blir man som en ny människa. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0