Hemma igen

Kom hem från K-stad idag runt halv 4. Vi har jobbat med att renovera Joppes och Emma deras ny inköpta hus. Det blev en jätte förändring! Allting var från -78 och nu ser det ut som vilket hus som helst. Nya fina golv och nymålat osv.

I lördags så körde vi vidare vår på road trip upp till Järnsevik, till Sandras föräldrars stuga. Så det blev grillat och Robinson på 4:an. Därefter däckade jag ganska hårt i fårtöljen jag satt i. Jag hade dock fått med mig nycklen till Joppes lägenhet till Blekinge. Men som tur var hade Emma & Joppe varsin, så det löste sig... Puh

På söndagen så vi fick köra tillbaka till K-stad idag(söndag) igen och lämnade nyckeln. När vi sen körde hemåt så åkte vi till Vinslöv igen och skulle spela bangolf, men dom hade inte öppnat för säsongen än. Dock var det 2 personer som övade på svingen...  Så vi får köra dit en annan dag och spela på Sveriges mest kända bangolv bana.

Den som väntar på något gott!!


Just nu ligger jag på soffan och väntar på min underbara sambo som gör Vårrullar med ris & currysås till mig. Mycket snällt. Jag ska gott göra henne med lite massage senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0