Ny dag nya tag

Idag är det mycket att göra, kippa gräs, fixa rabatter,resa tält, städa hus osv. Idag fyller nämligen min systerdotter hela 1år. Tiden bara flyger iväg. Kommer ihåg när vi körde ner till Lunds Lassarett och hälsa på den lilla krabaten som bara var några få timmar gammal. Nu är Lilla J 1år. Riktigt kul har det varit och sett hennes utveckling från storleken, minimjölks paket till 10 kg potatissäck. Vi har köpt en riktigt fin sak till henne, vad avslöjar jag inte här än, vet ej om Hanna läser min blogg...


©by Ted Roos

Stor kicka som kan borsta tänderna själv.

Grattis Lilla J på din fösta födelsedag!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jodå, jag läser din blogg grundligt! Jag missar inget.. Tack för en fin dag! Ni är bäst!

2009-05-08 @ 21:45:15
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0