Osäkert kort

Skrev innan om att jag/vi ville ha en ny dator. Jag är ganska händig på det mesta annars, men när det kommer till datorer så har jag tummen mitt i handen. Den "lille" datorn har ine funkat som den ska på ganska länge nu. Men jag kom på att det fanns en extra hårddisk. Vilket jag inte hade en aning om... Jag har ändå haft datorn i kanske 3 1/2 år. Men nu har jag iaf lagt över allt som vi själva har lagt in i datorn på extra disken. Och helt plötsligt så funkar datorn mycket bättre. Inte 100% men mycket bättre än imorse. Men samtidigt kan det vara ett osäkert kort att flyta över allt genom att "klippa ut och klistra in". Hoppas på det bästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0