Söka jobb..

Har suttit i ca 2 timmar skickat CV över hela kontinenten... Har sökt 4-5 jobb. Finns inte mycket som lockar på arbetsförmedlingens hemsida. Antingen så får man jobba som glassförsäljare i en liten kiosk utanför ängelholm eller så man jobba som säljare hos något företag. Finns ingeting som jag vill jobba med, på deras hemsida. Ändå måste man söka och söka och söka, sen måste du söka lite till, annars så får man ingen a-kassa.

Jag vill ju jobba med golvläggning inte sälja glass till snorungar på stranden. Det kan kidsen göra som går i skolan och behöver en extra inkomst eller ett sommarjobb, inte jag som är snart 28 år och har jobbat i snart 10 år och har utbildat mig till något. Rätta mig om jag har fel?!

Jag var på en anställnings interjuv förra veckan i Landskrona. Det gick faktiskt ganska bra eller rättare sagt det gick bra. Han kunde tänka sig att ha mig som timanställd till att börja med. Vilket känns bra. Han verkar bra att ha att göra med förutom att han är Chelsea supporter... Men jag får väl omvända honom!!!

GUNNERS 4-EVER!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0