Sovit middag

Har precis vaknat från min "efter middags sömn". Jag har nämligten inte mått jättebra idag. Det blev ett par Tequila för mycket igår hos Ingela & Stefan. Det började med att ett partytält skulle levereras. Sagt och gjort. Men därefter spåra det ur en del. Ölen och Tequilan flödade som aldrig förr. Är inte så förtjust i det men det var väldigt "len". Vi tömde en halv full flaska. Därefter bar det iväg på en middags träff med kompisar som köpt hus. Så där blev det ett par öl och grillat. Väl i säng runt halv ett tiden var väldigt skönt.

Idag har väl inte varit den bästa, men det har funkat. Var på tippen med Tobbe & Angelica och slängde massa saker. Tobbe bjöd även på kaffe, men det var svårt att få ner det. Gjorde ett tappert försök iaf.

Nu ska vi snart iväg till min moster. Vi ska nämligen passa henne små energi knippen Wilma, 5 & Alice, 3. Min moster och hennes sambo, Stefan, ska till logen och dansa. Låter riktigt kul faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0