Tar fotboll på fullaste allvar

Läste en artikel på aftonbladet.se om en kille i Kenya som tog sitt eget liv efter Arsenal förlorade mot Man Utd i tisdags. Efter en bar runda med polarna så började hans tårar att trilla ner för kinderna när det stod klart att vi(arsenal) inte skulle gå vidare till finalen i Rom. Efter matchen slut gick han helt sonika hem och hängde sig själv iklädd en Arsenal match tröja. Tragiskt som fan. Får hoppas att det inte bara var förlusten som grundade ideén... Han kommer tyvärr att missa när vi slår Chelsea på söndag. Jag ska höja mitt öl glas och skåla för Suleiman Alphonso Omondi, 30 år.

Jag själv har lagt till Arsenal i mitt namn. Kanske också något udda och lite märkligt, men ingen kommer att glömma mig för mitt namn...

R.I.P Suleiman Alphonso Omondi     from an another Arsenal fan

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tragiskt.. :(

2009-05-08 @ 21:47:18
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0