Tillbaka till träningen

idag ska vi träna igen. Har inte varit där på flera dagar nu... Har dock varit bort rest 4 dagar. Det har blivit en och annan öl under helgen och mycket god mat, så vågen har nog fått lägga på ett och annat kilo, dessvärre. Men det är fortfarande lång tid till Spanien resan i vinter.

Ikväll är det även retur mötet mellan Arsenal vs Man utd. Vi har bokat bord på O´learys idag också. Men idag blir det nog bara något lätt att äta och dricka. Man Utd vann förra onsdagen med 1-0 och nu  måste vi vinna idag!!! Jag har inte sett någon start elva än, men den kommer nog under dagen.

Tyvärr, så blev min sambo, Angelica, arbetslös igår. Så idag blir det a-förmedlingen för hela slanten. Trist som fan. Hon har varit på en arbetsinterjuv igår på ett företag som heter BEX. Dem säljer fina kläder till både herr & dam, jag skulle lätt kunna hoppa i deras kläder. Vi håller tummarna båda två för att det ska lösa sig!!! Hoppas ni också gör det.

Nu blir det träning för Angelica står här och hoppar sidan om mig... Hurtbulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0