Blogg vs Twitter

Jag har ju bloggat ett tag nu. Men har haft en down period och inte bloggat på några veckor.
Sedan jag fick min Iphone så har jag ängnat mig åt twitter istället. Det var mycket enklare att twittra än att blogga genom telefonen.

Jag ska försöka att fortsätta blogga, men använder twitter oftare.
Så vill ni följa mig på twitter så kan ni göra det här.

Det har blivit lite fel i färg inställningarna på min twitter, men ska försöka att lösa det så fort som möjligt.
Annars så får ni märkera texten så kan ni läsa vad jag skrivit...


Kommentarer
Postat av: Mattias

Ser att du srkvit en del om fotboll här. Men ag hittar ingen kontaktadress. Jag lämnar en kommentar här. Vi på fotbollsoraklet är intresserade av ett exklusivt samarbete med er. Hör av dig till [email protected]



Mvh

2010-02-03 @ 00:06:20
URL: http://www.fotbollsoraklet.se
Postat av: Tipparen

Ska du inte börja blogga igen? :D

2011-08-24 @ 23:41:47
URL: http://www.rattastryktipset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0